Ongenadig goed!

MissyP 24 november 2019
Ongenadig goede, super spannende en psychologische thriller van Nederlandsche bodem! Niet alleen Scandinaviërs schrijven spannende thrillers, maar er zijn steeds meer goede Nederlandse thriller auteurs en wat mij betreft is Karin Hazendonk daar een van! Voor de lezersclub van Thrillers and More mocht ik dit boek lezen, met dank ook aan Karin Hazendonk en LetterRijn.
De geel met paarse kaft vind ik heel bijzonder, met een grote strop waarvan de linkerkant lijkt weg te vagen/vliegen in een zwerm van vogels of vlinders, met de titel ‘Ongenadig’ en de naam van de auteur ook in het paars. Dit nodigt mij zeker uit om het boek op te pakken om de achterkant te lezen:
Anouk raakt aan de praat met Sven op een personeelsfeest en hij lijkt de ideale man. Anouk aarzelt nog wel even, maar ze trek al gauw bij hem in. In de perfecte relatie ontstaat een scheurtje als Anouk merkt dat Sven een bizarre hobby heeft ….
Tja, meer durf ik niet te vertellen, want ik wil niets verklappen! Kort geleden had ik ‘De dood heeft blauwe ogen’ van Karin Hazendonk gelezen en dat smaakte al naar meer en deze ‘Ongenadig’ ook! Karin schrijft heel makkelijk leesbaar, in korte hoofdstukken met tijdsaanduiding en naam vanuit wie het hoofdstuk is geschreven. Je rolt heel makkelijk het verhaal in en wilt weten hoe dit verder gaat, dus je moet doorlezen! Voor mij een echte aanrader en 5 sterren waard!

Meer recensies van MissyP