Sneeuwwit

MissyP 08 december 2021
Deze thriller mocht ik lezen via de leesclub van Perfecte buren.
Het leuke is dat ik de 3 andere boeken over Mia Kruger en Holger Munch al heb gelezen en dat dit daar een prequel op is. In de andere boeken wordt wel gerefereerd aan hoe lang Mia en Holger elkaar al kennen en aan het gezamenlijke verleden, maar dit boek vertelt dan echt hoe het begon met hen.
Holger krijgt een tip van iemand van de Politieacedemie over Mia en besluit haar aan zijn team toe te voegen omdat haar details opvallen die anderen niet zien en zij opmerkelijke verbanden weet te leggen. Het team gaat op zoek naar een moordenaar van 2 11-jarige jongentjes die zijn gevonden met een dode rode vos tussen hen in. Maar wellicht betreft het een seriemoordenaar? Want 8 jaar geleden zijn er ook 11-jarige jongetjes vermoord gevonden in Zweden en daarvan is de dader nog nooit gevonden!
Van begin tot einde weet de auteur je te verrassen. Dan wordt er in een nieuw hoofdstuk weer een nieuw personage opgevoerd en dan vraag je je af wie dat nu weer is en wat die met de zaak te maken heeft?! Ook broeit er het een en ander in het team tussen de teamleden en de leidinggevende. De auteur trekt mij altijd weer direct het verhaal in, waardoor je steeds maar door wilt lezen! Dit boek krijgt van mij dan ook weer 5 sterren!

Meer recensies van MissyP