Wederom genieten

Natascha van Limpt 19 januari 2024 Auteur
Terras Altas is een van mijn favoriete oorspronkelijk Nederlandstalige series. Dus zodra het derde boek uitkwam, heb ik die voorrang gegeven op mijn leesstapel. In dit boek deed Lily een stapje terug en draaide het verhaal om de tweelingbroers Ash en River, die lijnrecht tegenover elkaar komen te staan. Ash is een heerlijk gecompliceerd personage, dus ik vond dit absoluut een leuke inslag. Wel kwam het boek iets langzamer op gang doordat er een aantal dingen ingeleid moesten worden. Tegelijkertijd gingen sommige scènes erg snel of had ik er iets meer van gehoopt; het tempo van dit boek lag me dus ietsje minder. Toch heb ik weer erg genoten, vind ik het knap dat de auteur zo’n beetje alle bijpersonages met weinig woorden écht kan maken en ben ik heel benieuwd naar het volgende deel. :)

Meer recensies van Natascha van Limpt