Waarheid

Nathalie M Melis 15 december 2019
Wat als de waarheid vertellen gelijk staat met zware straffen. Satya of waarheid, het is toch wel de rode draad doorheen het boek,
Sterre Carron neemt ons wederom mee in het leven van Rani Diaz. Het leven van Rani komt helemaal ondersteboven te staan als er een nieuwe reeks moorden plaatsvinden. De moordenaar lijkt de inspecteurs altijd een stapje voor te zijn en speelt letterlijk een spelletje met Rani en haar team. Van wie komen die mysterieuze briefjes?
Als dat nog niet genoeg is wordt ook het privé leven van Rani in opspraak, pubergedrag en liefdesperikelen, ook Rani wordt er niet van gespaard.
Wederom is Sterre er in geslaagd om mij mee te sleuren op een emotionele rollercoaster. Dit verhaal is voor mij meer een psychologisch spel waar ik enorm van heb genoten. Ik kreeg sympathie voor een personage waarvan ik nooit verwacht had dat ik het zou krijgen. Geweldige wendingen en verrassende twists maken het verhaal compleet. Ik kijk uit naar nummertje 14 in de Rani Diaz reeks.

Meer recensies van Nathalie M Melis