Wraak met ballen

Nathalie M Melis 30 maart 2022
Deze stond al lang op mijn leeslijstje en nu vraag ik mij af waarom ik zolang heb gewacht. Nanesa lost al mijn verwachtingen in met 1 minpunt, het einde was er veel te snel en nu wil ik een vervolg.
Y is de wraakengel en de doorn in het oog van het team van rechercheur Edmond. Y zit dan ook vol wraak en weet haar slachtoffers goed uit te kiezen en alles minutieus voor te bereiden. Niets laat ze aan het toeval over. Ze wordt hiervoor bijgestaan door haar trouwe 4-voeter Ritsel.
Ik denk dat elk van ons een Y in zich heeft maar effectief doen wat Y doen is dan weer een brug te ver. Ik kan alleen maar respect en lof uiten voor deze pittige dame. Y is een sterke madam die je doorheen flashbacks beter leert kennen en de waarom zelfs begrijpt.
Het boek leest vlot, enkel het einde was er voor mij veel te snel en ineens, en ik dacht eh en nu….
Een dikke 4 sterren en uitkijken naar een hopelijk vervolg van de avonturen van Y en Ritsel.

Meer recensies van Nathalie M Melis