sterke vrouw

Nathalie M Melis 04 april 2021
Ik mocht “Mama Gezocht!” Lezen van Chloë Verbist, en ik kan alleen maar enorme bewondering tonen voor deze prachtdame. Ik heb af en toe het boek moeten wegleggen omdat het verhaal mij net iets te heftig werd. Ik denk dat ik alle gevoelens heb doorgemaakt bij het lezen van het verhaal van Chloë. Woede, angst, vreugde, verdriet, hoop, twijfel, geluk, alles is gepasseerd en ik kan alleen maar zeggen wauw, ik ben enorm dankbaar dat ik de kans heb gekregen dit verhaal te mogen lezen. Als hulpverlener bij volwassenen met een (niet) aangeboren hersenletsel of met een beperking neem ik heel dit verhaal mee in mijn job. Borderline, hechtingsproblemen, verlatingsangst, ik zie het met een ander oog nu. Dank je wel voor jou moed Chloë en de kans dat ik dit verhaal, jouw verhaal heb mogen lezen. En vooral nog veel succes ❤️. — dankbaar.

Meer recensies van Nathalie M Melis