psychologisch debuut

Ik ken Marina al langer dan vandaag. Haar jeugdboeken en de YA-Trilogie Fairytale heb ik dan ook verslonden. Ik keek dan ook enorm uit naar haar debuut voor de volwassenen. Een droom die voor haar werkelijkheid werd. Een psychologische thriller die mij wel wist te bekoren.
Doorheen het verhaal krijg je inzichten in de verschillende personages. Af en toe had ik het doorheen het lezen wat moeilijk met de verschillende hoofdstukken en tijdslijnen. Op een bepaald ogenblik kreeg ik kop noch staart aan de vele personages en namen en toch wou ik verder want het verhaal had mij wel mee. Veel kan ik hier niet over kwijt, maar elk hoofdstuk heeft zijn nut en op het einde krijg je een pracht van een puzzel voorgeschoteld. Wie Mathilde is en wat haar rol is kom je helemaal op het einde te weten. En wat voor een einde? Dit zag ik helemaal niet aankomen. Een geweldig debuut in deze psychologische thrillerwereld en ik kijk uit naar meer.

Meer recensies van Nathalie M Melis