moedig must read verhaal

Nathalie M Melis 06 september 2020
Wat een ongelooflijk moedige vrouw is deze Angelique Rijk? Ik kan dan ook alleen maar zeggen dat dit een must read is voor iedereen.
Angelique Rijk geeft ons een inkijk in haar eigen verhaal. Een verhaal van een jong meisje misbruikt door haar opa. Het verhaal van een meisje dat vecht tegen de vele dubbele gevoelens en uiteindelijk durft om het geheim openbaar te maken. Het verhaal van een vrouw die vecht tegen de demonen van haar verleden.
Je krijgt een eerlijk, duidelijk en zeer transparant verhaal te lezen van Angelique en haar gevecht tegen de vele depressieve en negatieve gevoelens. Maar we krijgen ook het verhaal van een sterke dame die zich niet wil laten kennen en volledig gaat voor haar eigen geluk en voor het positieve zien in het leven, haar leven.
Het boek leest vlot. Angelique schrijft zoals het is en zoals zij het ervaart en voelt. Ik heb het boek af en toe hierdoor moeten wegleggen en toch wou ik steeds verder lezen.
Het is een boek met een boodschap. Voor elkeen die het nodig heeft voor welke reden dan ook zal heel veel steun vinden in Angelique haar verhaal. Ik ben haar dan ook enorm dankbaar dat ik dit verhaal heb mogen lezen.

Meer recensies van Nathalie M Melis