niet alles is wat het lijkt.

Ik kreeg de kans om voor de facebookgroep “Boekentoer, lezen en recenseren van boeken van onbekende schrijvers” het boek “In Onschuld” van Melissa Skaye te lezen. Het was mijn eerste boek van deze auteur maar zeker niet mijn laatste. Over plottwisten en psychologische kronkels gesproken. En dan dat einde!!!! Die had ik helemaal niet zien aankomen.
Het verhaal start met een bewusteloze Yara in haar eigen tuin. 4 dagen is ze kwijt in haar geheugen maar aan haar toestand te zien waren het geen dagen vol plezier. Maar herinneringen over deze dagen heeft ze niet en eigenlijk wil ze het ook niet weten. Was het niet voor haar zeer behulpzame buurvrouw die 1 haar gevonden heeft maar 2 die vooral wil weten wat er gebeurd is met Yara. Door haar toedoen komt Yara in contact met een hypnotherapeut dat tevens ook een oude bekende blijkt te zijn. Door Kyle wordt ze ondergedompeld in de wereld van de hypnose en dit blijft niet zonder gevaar. Haar verleden is een belangrijke pion in de reden tot ontvoering.
Melissa Skaye slaagt erin om heden en verleden goed met elkaar te mixen. Op geen enkel moment geraakte ze mij kwijt of was ik in de war. Ik wou verder met het verhaal om de waarheid te ontdekken. Hoe alle puzzelstukjes samenvallen vind ik psychologisch subliem en klopt als een bus. Top verhaal en vraagt om meer te lezen van Melissa Skaye.

Meer recensies van Nathalie M Melis