Ongekend verslavend!

Nienke 12 februari 2024
Dante Russo en Vivian Lau worden gedwongen met elkaar te trouwen. Ze zien het als een zakelijke overeenkomst. Meer niet. Wat ze alleen allebei niet hadden verwacht, is dat ze langzaamaan voor elkaar beginnen te vallen.

Oh my god! Ik denk dat ik verslaafd ben geraakt aan Ana Huang's boeken, en dan beginnend met 'King of Wrath'. Ik vloog door dit boek heen en kon het gewoon niet wegleggen. Het mysterie, de liefde, de anticipatie, de spice, de gewelddadigheid! Al deze elementen hielden mij vast en ik had niet verwacht dat ik zo'n romance girlie zou worden, maar hier ben ik. Dante Russo mag ook voor mij op zijn knieën komen zitten.

Deze man was onuitstaanbaar en hot as hell! Ongekend hoe Huang dit neerzet. Vivian is rijk, charmant en dopt haar eigen boontjes. Ze heeft Dante niet nodig. Het was zo verfrissend om te zien dat een vrouw zichzelf kan redden en niet perse het verlengstuk van de man is.

Huang schrijft vlot, mysterieus en kan als geen ander pikante scenes schrijven. Wees voorbereid om door dit boek heen te glibberen. ;)
De pikantere scenes wisselen zich goed af met de rest van het verhaal en het heeft ook niet de overhand. Ik vond het een mooie afwisseling.

Dit boek was ontzettend vermakelijk, kwelt je op de juiste momenten - want geloof me, je wilt sowieso meer - en is erg verslavend! Ik kan niet wachten om meer uit deze serie te lezen, want dit was echt een voortreffelijk voorgerecht.

Bedankt uitgeverij Love Books voor dit recensie-exemplaar in ruil voor een eerlijke mening.

Meer recensies van Nienke