Woede

Nienke | Wegvanboeken 06 februari 2023
Vijf jaar geleden is het zoontje van Koen en Myrna verdwenen. Ze weten niet wat er met hem gebeurd is. En dan staat Robin opeens voor de deur. Wat is er gebeurd en waarom doet hij zo raar? Heeft hij iets te verbergen? Is hij wel echt Robin, hun zoon?

Ik dacht even een paar bladzijden te lezen in Woede van Tamara Geraeds voordat we bezoek kregen. Maar het boek pakte me meteen en het was erg moeilijk om niet verder te lezen!

Woede bestaat uit korte hoofdstukken vanuit meerdere perspectieven. Hierdoor leer je meerdere kanten kennen, weet je wat er in zowel Koen als Myrna omgaat. Ze zijn allebei anders omgegaan met de verdwijning van Robin en verwerken zijn terugkomst op hun eigen manier. Ook zijn er hoofdstukken vanuit Robin, hierdoor weet je als lezer iets meer dan de hoofdpersonages.

Het boek pakte me en ik wilde door blijven lezen. Door de korte hoofdstukken en de afwisseling van perspectief leest het boek heel vlot. Maar er zat een plotwending in die ik aan zag komen. Dat vond ik wel jammer.

Woede van Tamara Geraeds is een thriller die je moeilijk weg kan leggen. Je wilt weten wat er gebeurd is en wat er staat te gebeuren. Het boek maakt je nieuwsgierig, heeft een mysterieuze sfeer en door de fijne schrijfstijl leest Woede heel vlot.

Meer recensies van Nienke | Wegvanboeken