Mooi boek over afstand en nabijheid

Nieske 09 november 2022
Na een lange tijd heb ik weer een boek van Yvonne Keuls gelezen, en ik was vergeten hoe fijn het is om een boek van haar te lezen! Het was moeilijk om het boek aan de kant te leggen, ik bleef maar doorlezen. Het geeft een mooi beeld van de moeder van Yvonne Keuls, maar natuurlijk ook van hun gezin, en van Yvonne Keuls zelf. Prachtig hoe ze allerlei zaken in het verhaal weeft. Lopen, vliegen, een kooi, wolken, het omslag van dit boek is al prachtig en veelzeggend.
Heel mooi om te lezen hoe dicht bij elkaar van iemand houden en tegelijkertijd afstand proberen te houden kunnen liggen. Vooral knap hoe Yvonne Keuls dit op een subtiele manier weet weer te geven, ik bleef maar doorlezen om te zien hoe het verder zou gaan.
Ik heb maar 1 advies: lees dit boek!

Meer recensies van Nieske