Prachtig!

Nieske 27 juli 2022
Zojuist heb ik 'Patroon' van Marco Kunst uitgelezen. Wauw, wat een geweldig mooi boek. SInds november vorig jaar ben ik gestopt met lesgeven, en dit is de eerste keer dat ik denk: wat jammer dat ik dit boek niet meer samen met een klas kan lezen (of voorlezen!). Want daar leent dit boek zich zeker voor. Wat een prachtig onderwerp, wat een geweldig taalgebruik, echt alles klopt.
Het laat zien dat er soms geen oplossingen zijn, er zijn dingen die onomkeerbaar zijn, en toch kun je als mens verder.
Ongelooflijk knap hoe dit boek geschikt is voor jongeren (vanaf een jaar of 13) maar ook zeker voor volwassenen. Ik kan er nog veel meer over vertellen, maar het belangrijkste is mijn advies: LEES DIT BOEK!!!

Meer recensies van Nieske