dit dier hier

Nikkileest 09 maart 2024
In ‘Dit dier hier’ staan 30 rijmpjes over allerlei dieren. Van de bij tot een grote hond en van een slang tot een giraffe! De versjes zijn kort en simpel voor de allerkleinsten en je kunt er tijdens het lezen een soort raadspelletje van maken. De prenten zijn kleurrijk en leuk om naar te kijken en het leuke is dat er op de prenten ook nog andere dieren te bespeuren zijn.

Het boekje bevat tips voor de voorlezers. Er wordt uitgelegd hoe je het voorlezen het beste kunt aanpakken. Ik juich dit soort tips enorm toe, er zijn zoveel ouders die zoekende zijn in het proces van het voorlezen! Los van deze tips, nodigt dit boekje ontzettend uit om taal te gebruiken, laat ik daar nou een groot fan van zijn!

Dus een enorme aanrader voor de jonge lezertjes!

Meer recensies van Nikkileest