Wat heerlijk inspirerend!

Nina Blom 14 februari 2020
Wauw, wat ben ik laaiend enthousiast over dit prachtig exemplaar. Een Stripkookboek waarin ruim 50 recepten staan met 50 prachtige illustraties van ruim 50 tekenaars.
Leon Verhoeven, het is uitstekend gelukt om mij als kookliefhebber enthousiast te maken! Het is tevens super leuk om niet alleen heerlijke recepten uit te proberen maar ook om kennis te maken met al deze talentvolle striptekenaars. Echt subliem bedacht!
Wat een fantastisch boek niet alleen voor jezelf maar het is ook juist heel leuk om dit boek cadeau te doen. Dat is pas echt een origineel cadeau voor jong en oud!
Ik vind het een prachtig juweeltje en wat leuk dat er ook zoveel tips/weetjes in staan, op elke bladzijde staan tips of leuke weetjes.

Dit boek verdient een absolute 5 van de 5 sterren! *****
Veel leesplezier en smakelijk eten!

Warme groet,
Nina