prachtig liefdesverhaal

✨✨✨ recensie ✨✨✨

In dit boek leren we Aiden en Hailee kennen, twee jeugdvrienden. Als kind konden ze elkaar niet verdragen, maar hoe ouder ze worden des te meer worden ze tot elkaar aangetrokken. Ze worden verliefd en kunnen niet meer zonder elkaar. De knappe Aiden zijn grootste droom is acteur te worden. De volumineuze Hailee past volgens de media niet bij het tieneridool Aiden en wordt op social media volledig afgemaakt. Daar ze de carrière van haar liefste Aiden niet in de weg wil staan laat ze Aiden los. Zijn hart wordt gebroken maar ook dat van haar.
Na vijf jaar keert Aiden terug naar zijn stad waar hij grootgebracht is. Daar loopt hij Hailee terug tegen het lijf. Kunnen ze hun relatie terug een kans geven ?
Ik vind dit een heel mooi liefdesverhaal. Twee mensen die niet kunnen leven zonder elkaar. De liefde die er is, is gebaseerd op wie je bent en niet hoe je eruit ziet ondanks wat iedereen zegt. Dit is zo mooi verwoord in dit verhaal dat je er tenvolle met meeleeft. Dit boek geeft heel duidelijk de boodschap mee dat het innerlijke telt, dat is wie je bent, niet het uiterlijke.
Maar ook hoe woorden kunnen kwetsen en wat de gevolgen ervan kunnen zijn wordt hier duidelijk in woord gebracht. Een boek met een boodschap voor elke tiener.

Een aanrader !

Meer recensies van Pederebooksandtravel