Pulp.

Peter Marks 24 september 2019
De toon wordt al gezet als Faye er achter komt dat Jack op zijn computer pornosites bekijkt. Wat ik daar te zien krijg kan ik ook denkt Faye en voegt de daad bij het woord. Fay gaat er voor. Met wat kunst en vliegwerk lukt het Faye er tien jaar jonger uit te zien. Dan hoort zij Jack thuiskomen. Faye zegt niets en Jack heeft haar op dat moment niet in de gaten. Maar wanneer dat wel het geval is trekt Faye haar rok ophoog, zodat Jack haar kanten slipje kan zien. De rest laat zich raden.

CAMILLA LÄCKBERG, begeeft zich met GOUDEN KOOI op glad ijs. Niet Läckberg waardig. In tegenstelling tot de verwachting is het niveau laag en platvloers. Smaken verschillen. Weggelegd na het eerste hoofdstuk.

Meer recensies van Peter Marks