Verborgen waarheden

proudbookjunkie 18 maart 2024
Sergei
De Bratva is mijn huis, mijn toevluchtsoord voor het verleden en de enige plek waar een moordenaar zoals ik thuishoort. Soms komen mijn demonen terug en dan heb ik mezelf niet meer in de hand. Woede overspoelt me en sta ik op het punt om mezelf volledig te verliezen. Tot een gebroken, gewonde vrouw op mijn pad komt. Mijn innerlijke beschermer ontwaakt en zij zorgt ervoor dat mijn demonen weer gaan slapen. Mijn enige optie is haar gevangen houden, want als ze vertrekt zal de duisternis weer terugkomen en deze keer zal ik er niet aan kunnen ontsnappen.

Angelina
Ontsnappen dat is mijn enige optie om vervolgens in de handen van een gestoorde moordenaar terecht te komen. Nu doe ik mijn best om uit de buurt van mijn vijanden te blijven en om niet voor een man te vallen die ik niet zou moeten willen. Wat zal er gebeuren als we allebei onze verborgen waarheden onthullen?

Neva Altaj geeft in dit derde deel het wordt aan de tikkende tijdbom Sergei. Hij is een man die me in de eerdere delen al nieuwsgierig maakte naar zijn verhaal. Zoals we inmiddels gewend zijn van Neva Altai zit alles wat je van een maffia verhaal kan verwachten erin. De spanningen tot het vallen voor een tegenpool terwijl dat eigenlijk helemaal de bedoeling niet is.

Angelina zag maar een mogelijkheid om weg te komen uit de situatie waarin ze zat en dat was door te ontsnappen het was daarbij alleen niet de bedoeling om in de handen te vallen van een gestoorde moordenaar. Ze heeft het niet makkelijk gehad en bij Sergei in de buurt zijn zorgt voor nog meer problemen zeker als ze langzaam voor hem begint te vallen. Sergei is een beetje een tikkende tijdbom hij staat constant op een explosief standje en gedurende het verhaal begin je steeds meer te snappen waardoor het komt. Zijn demonen die hem soms overnemen zorgt ervoor dat hij niks meer om zich heen merkt, maar Angelina weet tot hem door te dringen. Hun band is vanaf de eerste ontmoeting al sterk en wordt naarmate het verhaal vordert steeds sterker, hoewel ze er beide niet aan toe willen geven. Net als in de voorgaande delen zitten er spannende stukken in, verweven met een prachtig liefdesverhaal.

Dit was het derde deel alweer in de Perfectly imperfect serie en ik ben heel benieuwd naar het volgende deel.

Meer recensies van proudbookjunkie