Parel!

Puk 21 april 2020
Wanneer het lezen van een boek gepaard gaat met hardop lachen & huilen en je soms van boosheid dat 'rotboek' wel door de kamer zou kunnen smijten, dan weet je dat je een parel te pakken hebt. Voor mij is dit wat 'Huis van aarde & bloed' is.
Ik was al fan van Sarah J. Maas door haar vorige (YA) boeken, maar dit is toch nog weer een tandje erbij (al kun je wel parallellen trekken met haar vorig werk). Wat een goede worldbuilding. Wat zit het verhaal listig in elkaar. En wat leef je mee met het hoofdpersonage Bryce. Verlies, depressie, racisme, slavernij, romantiek, seks, martelingen, noem maar op, het komt allemaal voorbij in dit boek wat kunstig verweven wordt met een spannende whodunit.
What a roller coaster it is!!!

Meer recensies van Puk