Heel krap 3 sterren

Puk 05 november 2022
Met moeite geef ik dit boek 'tijden van vuur' 3 sterren. Het is niet slecht maar het had me geen enkele keer in zijn greep, het pakte me totaal niet en ik heb me er echt door moeten worstelen. Ik houd wel van de historische feiten die de auteur dit verhaal heeft meegegeven, ook de setting van het verhaal (Carcassone en Toulouse ruim 400 jaar geleden) vond ik erg intrigerend, maar waarom al dat oppervlakkige? Niets wordt echt fijn uitgediept, alles wordt de lezer kant en klaar voor geserveerd in de trant van 'en toen gebeurde er dit, en daarna was dit nog aan de hand, en ondertussen zei hij dat en daardoor deed zij zo'. Ik vond het teleurstellend en had er meer van verwacht.

Meer recensies van Puk