aanrader!

Ramonaleest 09 oktober 2019
Het verhaal wordt verteld vanuit verschillende perspectieven. Ian, Nina en Jordan. Doordat je van ze alle drie informatie krijgt is het verhaal volledig. Je leest over alle drie de personen over hun leven, hun verleden en het heden. Ik vind het mooi zoals je kunt lezen over het verleden van Nina, als nachthex. Er word je veel informatie gegeven over de opleidingen en erna het werken als Russische pilote.

In dit verhaal is er ook plek voor de liefde. De vader van Jordan die nieuw geluk vind met Anna. Jordan die heel veel liefde heeft voor haar zusje Ruth. Dit word je heel duidelijk in dit verhaal.

Ik vind alle boven genoemde personages goed uitgewerkt. In ieder hoofdstuk van zowel Nina, Ian en Jordan krijg je genoeg informatie over de personen waarmee de ‘hoofdpersonage’ van dat stuk omgaat.

Ik vond het plot wel wat voorspelbaar, daar je als lezer al snel in gaten hebt wie Lorelei Vogt is. Dit mocht echter de pret niet drukken want er gebeurd veel in het verhaal. Kate Quinn heeft een prettige schrijfstijl waardoor je wilt blijven lezen in dit boek. Ze laat geschiedenis, non-fictie en fictie met moeite door elkaar vloeien.

Ik was enorm getriggerd door dit boek. Ik ben een enorme fan van verhalen uit deze tijd. Dit boek heeft aan mijn verwachtingen voldaan.

Meer recensies van Ramonaleest