thuiskomen

Ramonaleest 25 augustus 2020
Het voelt weer heerlijk als thuiskomen in het havenstadje Mount Polbearne. Wanneer je begint te lezen is het alsof je nooit bent weggeweest. Super!

De cover van dit boek geeft me een heerlijk vakantiegevoel. Zeker een boek dat ik in de boekhandel zou oppakken.

Polly is gelukkig, de bakkerij waar ze werkt loopt goed haar relatie met Huckle verloopt prima. Ze hebben samen een vuurtoren gekocht in het havenstadje om er hun thuis van te maken. Er moet het een en ander aan gebeuren, maar beide zijn ze happy met de situatie.

We leren in dit boek Selina beter kennen, zij is de weduwe van Tarnie. Polly draagt een geheim over Tarnie met zich mee die ze liever niet wil delen.
Er komen veel personages terug in dit deel waar we al eerder kennis mee gemaakt hebben. Zoals eerder aangegeven is het weer thuiskomen.

Polly krijgt in dit verhaal nog meer voor haar kiezen. Ze gaat een echte strijd aan. Dit alles wel met de nodige humor vertelt door Colgan.

Wederom een heerlijke feelgood die zich lekker vlot laat lezen.

Meer recensies van Ramonaleest