Must-read!

RBogerd 30 januari 2020
Samenvatting
Is overleven alles wat je nog kan als je misbruikt bent?

We volgen Falinn een zangeres in een band, ze speelt gitaar op een oude Fender en buiten de rock en soul zingt ze ook eigen geschreven ballades in Schots-Gaelisch een oude Keltische taal waarin ze zingt over oud zeer en ze blij is dat niemand weet waar de liederen over gaan. Wanneer ze dit doet voelt ze zich veilig en heeft ze alles in de hand.
Na een optreden wordt ze weer Mirrin en gebruikt ze anderen om zichzelf beter te voelen.
Dan komt haar eerste liefde weer in beeld en dit zorgt ervoor dat ze de muren die ze om zich heen heeft gebouwd langzaam afbrokkelen en ze erachter komt dat ze de laatste jaren alleen maar in de overleefmodus heeft gezeten.

Mijn mening
Het is verhaal met een prachtige verhaallijn, die nare gebeurtenissen niet uit de weg gaat. Een prachtig verhaal over dat je niet alleen staat en als je het geluk hebt dat er iemand anders achter en naast je staat je uit een diep dal kan krabbelen.

Conclusie
Het is prettig leesbaar verhaal. Dat erg waarheidsgetrouw overkomt en waarin je het hoofdpersonage ziet groeien van een gevoelloos en teruggetrokken persoon naar een sterkere persoonlijkheid. Een echte must-read!

Meer recensies van RBogerd