Beste uit de serie tot nu toe

RBogerd 27 april 2020
Samenvatting
Dit verhaal gaat over Tim, de gitarist van de rockband. Daar de band een paar maanden vrij heeft na een reeks concerten is hij blij dat hij zijn geld niet heeft uitgegeven aan een dure sportauto zoals zijn vrienden van de band maar een huis heeft gekocht en hij is blij dat hij daarna terug kan keren. Bij thuiskomst krijgt hij een onaangename verrassing, zijn ex die beweerd dat ze zijn verloofde is, is in zijn huis aanwezig en als hij erachter komt hoe ze in zijn huis is beland, wil hij haar wederom zo snel mogelijk kwijt en dat maakt dat hij zijn buik vol heeft van de liefde. Hij verzoekt haar te vertrekken en nooit meer terug te komen.

Dan door een speling van het lot komt hij letterlijk in contact met Lize en datzelfde lot bepaald dat hij haar moet helpen.

Quote: ‘ Ik hoor de geërgerde zucht van mijn zus. “Tim, je weet dat ik je dit niet zou vragen als ik iets anders kon. Geloof me, ze heeft echt hulp nodig.’ ‘

Lize heeft veel meegemaakt en heeft het nog steeds niet gemakkelijk, ze heeft de zorg voor een dochtertje en haar moeder op haar schouders en dit is niet altijd probleemloos. Daarnaast heeft ze er moeite mee om anderen te vertrouwen en hulp te aanvaarden.

Tim wil haar koste wat kost helpen, maar kan ze dit toelaten?

Mijn mening
Dit boek heeft ook een zekere spanning, waardoor dit deel net iets meer heeft dan voorgaande delen. Dat maakte dit boek veel meeslepender en avontuurlijker om te lezen. Wat is Tim een lieverd, mijn favoriete bandlid tot nog toe.

Conclusie
Heerlijke personages, waardoor je niet anders wil dan dat ze bij elkaar komen. Een verhaal dat meer in zich heeft dan alleen feelgood en erotische scenes. De vraag is of het laatste deel dit nog kan overtreffen.

Meer recensies van RBogerd