Heerlijke feelgood

RBogerd 14 april 2020
Samenvatting
Jolien is de zus van de zanger van Full Moon en nadat hun ouders door een ongeluk om het leven zijn gekomen hebben ze alleen elkaar nog maar. Omdat ze net haar opleiding heeft afgerond, verblijft ze noodgedwongen in de buurt van de band. Ze kan het niet opbrengen om alleen in het huis van hun ouders te verblijven en gaat met de band mee op tournee.
John is de gitarist van de band en zodra hij Jolien ziet is hij direct ondersteboven van haar. Als blijkt dat ze het zusje is van Max, is ze natuurlijk onbereikbaar voor hem en ze blijkt ook nog een vriend te hebben. Hoe kan deze sexy dame nu het zusje zijn van zijn vriend? Hij kan toch eenmalig iets met haar beginnen en misschien komt hij dan van zijn fascinatie voor haar af?
Zal het goed komen, nu ze hun affaire geheim moeten houden en lukt dat zonder al te veel gevoelens te krijgen?

Mijn mening
Wat een leuk stel, de chemie tussen beiden is erg prettig om te lezen. Jolien komt naarmate het boek vordert steeds sterker over en ik heb een paar maal erg moeten grinniken om de dingen die gebeuren. Erg leuk vond ik het ook om nu een ander lid van de band als hoofdpersonage mee te maken.

Conclusie
Wederom leest ook dit boek erg prettig en ook dit deel is heerlijk om te lezen, iets minder beladen en het is leuk om te lezen hoe beide personages niet zonder elkaar kunnen. Voor liefhebbers van dit genre is het echt genieten.

Hele recensie te lezen op: https://interessesvanrenneke.com/2020/04/14/kies-voor-haar-full-moon-3-stefanie-van-mol/

Meer recensies van RBogerd