Aanrader

RBogerd 17 april 2020
Samenvatting
Wat kan en wil je doen als je gechanteerd wordt door een van je rijke en verwende studenten tevens zoon van de directrice, die zijn zinnen op je gezet heeft? Mijn naam is Melody Green, nu door omstandigheden lerares en wegens een ongeluk een voormalig ballerina, 26 jaar oud en heb het gedaan met een van mijn studenten, ook al is hij 18 jaar jong, het is nog steeds verboden. Dit kan niet anders dan misgaan en mijn leven op zijn kop zetten.

Quote: ‘Die donkere, eindeloze leegte die ik normaal gesproken diep van binnen voelde en die nooit wegging, ook al deed ik nog zo mijn best? Die was er de volgende dag niet.’

Mijn naam is Melody Greene en ik ben ontslagen als lerares. Ik heb de walk of shame gedaan à la Cersei Lannister toen ik het kantoor van de directrice verliet, nadat zij had gedreigd om de politie te bellen.

Mijn mening
Het is een verhaal dat erg fijn leest, niet geheel standaard, net iets anders dan andere in dit vaker geschreven genre, de hoofdpersonages hebben zo hun eigen unieke lijken in de kast. De aantrekkingskracht tussen beide personages vond ik geweldig, heerlijk om te lezen. Mochten de andere delen niet in onze taal worden uitgebracht zal ik zodra ik wat tijd over heb ze waarschijnlijk in het Engels gaan lezen, zo leuk vind ik dit verhaal van deze auteur.

Conclusie
Een verhaal leuk geschreven vanuit het oogpunt: lerares doet het met student, kan dit wel goed gaan. Een aangenaam New Adult verhaal dat prettig is om te lezen, dit is het eerste verhaal en hier volgen nog vier verhalen op in deze serie, allen over een van de vrienden van Jaime, de andere HotHoles, nu alleen nog maar in het Engels te lezen. Het zal leuk zijn als deze ook in het Nederlands worden uitgebracht.

Meer recensies van RBogerd