Heerlijke feelgood

RBogerd 13 maart 2020
Samenvatting
Het verhaal wordt vanuit Jonathan, de drummer van Full Moon en Camille zijn vroegere buurmeisje verteld.
Als Jonathan zich door zijn vader gedwongen voelt om voor zichzelf te kiezen, verliest hij ook zijn buurmeisje en beste vriendin. Ze leven beide een eigen leven, maar denken af en toe nog aan elkaar.
Hij heeft het een beetje gehad met zijn liefdesleven als zijn oog valt op een mooie zwartharige dame en ze later ook nog in zijn armen terechtkomt. Hij is direct ondersteboven van haar en heeft geen idee dat het zijn voormalige buurmeisje is, doordat haar uiterlijk is veranderd. Camille daarentegen weet heel goed wie hij is en probeert hem op afstand te houden, hoewel ook zij naar hem toe getrokken wordt.

Mijn mening
Heerlijk om na zo’n lange tijd dit weer te lezen, een heerlijke feelgood, blij dat ik ben dat ik de hele serie in mijn bezit heb, daar het einde van dit boek een kleine teleurstelling teweegbracht, dit was ik vergeten. Maar niet getreurd ik kan heerlijk doorlezen.

Conclusie
Het is een heerlijk boek met prettig te lezen licht erotische scenes, je voelt door de schrijfstijl de onderhuidse spanning tussen beide personages. Voor de liefhebbers van dit licht erotische genre is het zeker een must-read!

Meer recensies van RBogerd