Kan je kiezen tussen twee broers?

RBogerd 13 maart 2020
Samenvatting
Het verhaal gaat verder na de cliffhanger van het eerste deel, we gaan vijf jaar in de tijd verder, maar ook lezen we fragmenten van de tussenliggende jaren. Daarnaast leren we ook de broer van Jonathan, Vincent kennen en kom je erachter dat hij er voor Camille is geweest toen ze hulp hard nodig had.
Jonathan is vijf jaar op tournee geweest en de band heeft grote successen geboekt, de fans staan voor hem in de rij en hij maakt daar graag gebruik van. Dan komt het punt dat de band weer voor langere tijd in België terugkomt en wil hij de vragen waar hij al jaren mee zit, beantwoordt krijgen.
Camille is de grote liefde van Vincent maar deed daar vroeger niets mee omdat hij wist dat de aantrekkingskracht tussen zijn broer en Camille groot was. Nu zijn broer uit haar leven weg is waagt hij zijn kans en zorgt voor haar, nadat ze hem om hulp heeft gevraagd.
Hoe zal dit aflopen, moet ze kiezen tussen de twee broers?

Mijn mening
Wat ben ik blij dat ik dit deel direct na het eerste kon lezen, dit deel is veel emotioneler dan het vorige. Liefdevol is het woord dat in me opkomt bij de gevoelens die de broers voor Camille hebben. Ook erg fijn om nog een bonus gedeelte met de titel ‘Kerstmis voor ons’ bij het boek te kunnen lezen.

Conclusie
Het is een ontroerend, romantisch en soms erg sexy deel, dat erg fijn leest, moeilijk weg te leggen is en ook enkele slikmomenten heeft. Ik kan het echt aanraden om beide delen te lezen.

Meer recensies van RBogerd