Sneeuwstorm - Suzanne Vermeer

Readwithcarr 29 maart 2024
De cover van dit boek vond ik erg mooi en sprak mij ook meteen aan. De mooie zonsondergang en uiteraard de fotograaf. Wat ik helemaal geweldig vind is dat de cover van dit boek dus enorm goed past bij het verhaal. Hier hou ik van!!

Ik moest even wennen aan dit boek aangezien het vrij ‘normaal’ begint voor een thriller. Eenmaal in het boek en toen de spanning begon zat ik er heerlijk in en kon ik niet stoppen met lezen.

De setting van dit boek vond ik helemaal geweldig. Ik wil nu op vakantie om het noorderlicht te zien… het is enorm goed omschreven en erg goed neergezet, datzelfde voor de personages welke ook goed worden omschreven en goed worden neergezet.
Dit boek is naarmate je er eenmaal in zit een erg vlot en spannende winter thriller.

Ik zal dit boek dan ook zeker aanraden als je van een goede winterse thriller houd of wilt beginnen aan een thriller wat nieuw voor je is.

Heel erg bedankt AW Bruna voor dit geweldige recensie-exemplaar! Ik heb hier enorm van genoten.

Meer recensies van Readwithcarr