Ketting van goud – De laatste uren 1

Het duurde even voordat het verhaal mijn aandacht had gevangen, dit kwam doordat je in het begin veel nieuwe personages ontmoet voordat het echt interessant wordt. Maar de lezer wordt uitgebreid beloond voor zijn geduld want vervolgens wordt je meegetrokken in diepgaande geheimen van de schaduwjagers.

De strijdende schaduwjager Cordelia Carstairs reist met haar moeder en broer af naar Londen om de reputatieschade dat door haar vader is veroorzaakt zoveel mogelijk te beperken door belangrijke vriendschappen te genereren met een hoge sociale status.

Daar ontmoet ze ook een paar oude jeugdvrienden. Maar dan wordt de stad plotseling aangevallen door demonen en dat zelfs bij daglicht. Tijdens deze aanvallen ontdekken Cordelia en haar vrienden dat er een aantal zaken niet kloppen en gaan ze op onderzoek uit waarbij ze op een heel duister geheim stuiten...

Meer recensies van Recensies.online