Ketting van ijzer – De laatste uren 2

Dit is het tweede deel van de trilogie: De laatste uren. Ik vond dit verhaal een heel stuk spannender in vergelijking met het eerste boek. Waarschijnlijk omdat ik nu al volledig in het verhaal zat en geen voorstel ronde nodig had.

Cordelia trouwt met James in een verstandshuwelijk om zo haar reputatie als vrouw zijnde te redden nadat ze vals beweert had, dat ze samen de nacht hadden doorgebracht om zo zijn geheim te beschermen. Lucie doet een bijzondere ontdekking over haar speciale gave en ze heeft er echt alles voor over om haar geliefde geest Jesse uit de dood op te wekken.

De demon Belial heeft het nog steeds op James voorzien. Belial haalt dan ook alles uit de kast om James aan zijn wil te onderwerpen, maar gelukkig staat hij er niet alleen voor en kan hij rekenen op de hulp van zijn vrienden maar is dat genoeg tegen de invasie van demonen?

Meer recensies van Recensies.online