Op zoek naar Antiek ?

RenskeMB 07 oktober 2023
Humor , geweldig plot , soms spannend en bij tijd en wijle ontroerend ! Voeg daarbij prachtige quotes en zie en lees hier hoe Richard Osman zijn boeken schrijft.
De karakters van de leden van de Moordclub ( op donderdag ) leer je steeds beter kennen en echt je sluit ze in je hart
Als ik wist dat daar nog en kamer was gaf ik me op in deze woongemeenschap.
Buiten het zoekraken van het pakketje met een doosje waar heroïne in zit is er ook nog een bruid op afstand die graag wat extra geld wil hebben om naar Coopers Chase af te reizen. Hilarisch om te lezen hoe een nieuwe bewoner: computer Bob de Moordclub ( op donderdag) helpt met deze internetoplichting. Deze Bob heeft ook de oplossing om op oudejaarsavond de klok eerder 12 uur te laten slaan , zodat de bewoners eerder naar bed kunnen.
Het plot met de zoektocht naar het doosje met inhoud waar het boek eigenlijk overgaat gaat gepaard met een paar moorden.
Die natuurlijk worden opgelost door de Moordclub ( op donderdag).
Het einde is zeer goed doordacht , mede ook doordat blijkt dat alle lijntjes op een prachtige manier bij elkaar komen.
Ook alle menselijke emoties rondom Stephen,s dementie zijn zo prachtig beschreven dat ik het boek met een lach en een traan en met een hele diepe zucht dichtsloeg.
De hele serie is een aanrader maar dit is de beste van de 4 !
Kwam er elke maand maar een boek van Richard Osman uit …

Meer recensies van RenskeMB