Ik werd er warm van!

RenskeMB 10 juli 2021
Was Winterland een geweldig debuut ook nu heeft dit schrijversduo weer een geweldig boek afgeleverd.
Ook in Hoogzomer is Martin Juncker nog steeds ( verbannen) werkzaam in Sansted en zijn collega Signe Kristiansen in Kopenhagen.
Hoewel Martin samen met Nahima in eerste instantie de moord op moet lossen van de advocaat Ragner Stephansen die ook met de vader van Martin gewerkt heeft, komt de samenwerking met Signe weer tot stand mede ook door toedoen van de ex van Martin Charlotte. Het gaat om aanwijzingen over de aanslag met kerst uit het eerste boek. Dit schijnt een wespennest annex doofpotaffaire te zijn.
Ook de familie betrekkingen van beide hoofdrolspelers worden mooi belicht.
Je nagels blijven heel bij dit boek maar er is genoeg spanning om te willen blijven doorlezen !
Op naar deel drie want dat het een serie wordt is duidelijk en smaakt naar meer !
Vier dik verdiende ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️

G