Geen schaduwen meer !

RenskeMB 31 januari 2021
Wauw wat een prachtig boek heeft Elisabeth Day weer afgeleverd. Haar eerste boek Het Feest vond ik mn het plot heel bijzonder maar dit boek is een pareltje in de feelgood categorie.
Natuurlijk het verhaal maar het is vooral hoe ze haar hoofdpersonen neerzet wat het boek zo mooi maakt.
Al lezende ben Jij die onzekere journalist , die strijdvaardige vluchtelinge en die weduwe die haar man zo mist maar zo trots is op haar kleinzoon. Maar vooral ben je Howard , de man die al z’n geld in wil ruilen om z’n dochter terug te krijgen. Dat verdriet wat hem zo heeft veranderd maar ook hoe hij zich uiteindelijk terugvindt dt door toedoen van bovenstaande mensen !
Het gemis van de dochter komt binnen en ja eigenlijk weet Day elke emotie mooi neer te zetten.
5 sterren en ....als je het gaat lezen , neem de tijd , elke bladzij is de moeite waard !

Meer recensies van RenskeMB