Leugens ?

RenskeMB 01 oktober 2022
Een mooi indringende pageturner die het gelukkige gezin van Maria Foukara beschrijft in twee verschillende tijdlijnen.
Het geluk spat uit één als in de eerste tijdlijn de tienerdochter verdwijnt en er een moord wordt gepleegd. In de tweede tijdlijn komen deze zaken als cold case weer naar boven Ivm het vinden van een lijk.
Elke hoofdpersoon heeft zijn redenen om dingen te doen of te laten en heeft een eigen waarheid bij de gebeurtenissen. Is het huiselijk geweld, racisme ,zelfmoord ?
Doordat Grebe deze hoofdpersonen met hun verschillende waarheden en aannames in afzonderlijke hoofdstukken belicht , leer je ze hierdoor echt kennen ! Ook Gunnar de politieagent wordt mooi in beeld gebracht.
Het is niet echt een thriller maar meer het ontrafelen van gebeurtenissen en leugens
zodat de waarheid aan het licht komt !
Ik heb genoten 5 sterren.

Meer recensies van RenskeMB