Emotionele roadtrip

Wauw... Ik word opnieuw stil als ik terugdenk aan dit boek en mijn leeservaring. Dit is één van de beste boeken die ik dit jaar al gelezen heb!

Ik hield van de personages (vooral Emile en Joanne, maar ook alle nevenpersonages). Ik hield van alle plaatsen die ik mee met hen mocht ontdekken op de roadtrip, voornamelijk de prachtige Pyreneeën. Ik hield van alle citaten uit boeken die Joanne uit haar hoofd kon opzeggen en zo meer diepgang gaf aan dit boek. Ik hield ervan dat ik zoveel emoties heb gevoeld door dit boek, zowel blije als droevige. Ik hield ervan hoe dit boek mij heeft doen nadenken over (de zin van) het leven. Kortom: IK HOU VAN DIT BOEK!

Hoewel Al het blauw van de hemel meer dan 600 pagina's telt, heb ik me geen seconde verveeld. Het was een boek met een lach en een traan (of eerlijk gezegd een waterval aan tranen, het was lang geleden dat ik nog zo moest huilen). Ik kan dan ook maar één ding zeggen: ik raad iedere lezer deze prachtige roadtrip aan! Na deze reis zal je alles in een ander perspectief zien.

Meer recensies van samanthasboekenhoekje