Wow!

sanhan 10 juli 2021
Na een pak tegenslagen vertrekt de onzekere Michelle op roadtrip, zonder echt plan. In Portugal leert ze mensen kennen, Daniel, Isa en haar dochter Frey, enkele surfers...
In het begin lijken het losse eindjes, maar alles heeft op een of andere manier toch met elkaar te maken. Je valt van het ene spannende moment in het andere.
Het verhaal zit zo goed in elkaar, ondanks dat het in het echte leven (hopelijk) onbestaande is, is het wel allemaal geloofwaardig geschreven. Zonder poespas, zonder langdradige paginavullers. Net hoe ik het graag lees.
Humor komt er ook in, als luchtig tussendoortje om weer op te gaan naar een volgend spannend stuk.
De korte hoofdstukken maken dat het extra vlot leest (nog eentje - je kent het wel)
Maar Wow, wat een goed bedacht verhaal en hoe goed het verteld is.

Hoedje af Barbara, er zijn schrijvers met een pak meer boeken op hun naam die me veel minder aanspreken.
Goed, bij deze, ik ga beginnen aan 'Alleen'
Barbara haar schrijfsels en ik, wij zijn dikke vriendjes geworden. Ik ben fan!!

Meer recensies van sanhan