Wow!

sanhan 04 oktober 2019
Wat een boek was dit!
Mooi vervolg op Angelique haar vorige boeken, het privé leven van Jennifer komt hier iets minder aan bod dan bij vorige boeken, maar toch nog genoeg om te volgen. Er wordt deze keer meer aandacht besteed aan het onderzoek naar de moord op en het verdwijnen van de tweeling.
Alles wordt netjes uitgewerkt en hoewel het in het begin, naar mijn gevoel een beetje trager op gang kwam schoot het toch nog snel uit de startblokken om met een razende vaart te eindigen.
Het einde zag ik in de verste verte niet aankomen, normaal heb ik wel een idee van wat of hoe.
Kinderverwaarlozing, druggebruik, ontvoering, moord, paragnoste Evie die ook mooi en geloofwaardig neergezet wordt. Het zit er allemaal in. En dat vleugje humor erbij maakt het helemaal af.
Wat een topboek! Dikke aanrader!

Meer recensies van sanhan