Heerlijk

sanhan 19 november 2021
Wat een leuk verhaal was dit.
Stel je voor, je hebt een vriendin die jaren ouder is, die door haar familie van je weggehouden wordt. je krijgt jaren later een erfenis van haar. Een grote villa in de Ardennen.
Op dat moment staat je leven in de stad op zijn kop.
Het overkomt Hanne, ze beslist te verhuizen en daar een B&B open te doen.
In een klein dorpje waar buitenstaanders niet met open armen aanvaard worden. Als dan ook nog de liefde zich daar ontwikkeld, niet zonder slag of stoot natuurlijk.

Wat een zalig verhaal was dit. Hier en daar cliché, maar ook onverwachte wendingen. De humor die er in zit is zalig om te lezen. Ik werd helemaal ondergedompeld in een romantische setting in de Ardennen.
De onderlinge verhoudingen tussen Hanne en haar moeder / vriendinnen is zo mooi en realistisch dat de personages echt lijken.
Toen het boek uit was dacht ik: Verdorie, dit had nog wat mogen doorgaan.
Kaat heeft er een fan bij. Ik had nog nooit van haar gehoord, maar ik ga zeker meer boeken van haar lezen.

Meer recensies van sanhan