Wow

sanhan 20 januari 2023
Ik mocht die boek lezen voor een leesclub van Thrillzone. Ik had nog nooit iets gelezen van Johnny Bollé maar na dit boek te lezen ga ik zeker andere boeken van hem ook lezen. Ik heb een geweldige schrijver ontdekt.

Wow, wat vond ik dit boek goed.
Een mooie afwisseling tussen spanning, mysterie, rouwverwerking en hoop op de toekomst.
De personages waren allemaal goed uitgewerkt, je denkt dat je weet wat er gaat gebeuren en dat je het verhaal wel doorhebt. Niets is minder waar, de plottwists zijn niet te tellen tegen het einde aan. De ene verrassing na de andere duikt op .
De Schotse Highlands staan op mijn verlanglijst om eens te bezoeken, dat was een van de redenen waarom het boek me aansprak. Dat had misschien ietsje meer uitgewerkt kunnen worden, aan de nadere kant, dat was niet zo heel belangrijk voor het verhaal.
Emily en haar moeder, wat een mooie relatie hebben die twee! Twinkel, je zal het maar meemaken, zo jong en zo ziek en wat een impact het allemaal heeft.
Het was zalig lezen en ik raad dit boek dan ook aan voor iedereen die van psychologische verhalen houdt.

Meer recensies van sanhan