Historische roman met een vleugje humor

Sanleest 31 december 2020
Het eerste verhaal gaat over Daphne het 4e kind van de familie Bridgerton. Er volgen nog 7 andere boeken over deze familie.

Het verhaal begint met een terugblik naar het verleden. We leren de jonge hertog kennen en zijn vader. Ik zat al helemaal in het boek toen het terug sprong naar het heden. Daphne is een heerlijk personage waar ik af en toe ook om moest lachen. Ze is een jonge dame die heel goed weet wat ze wilt. Maar op sommige vlakken komt ze een beetje naïef over, vooral over de daad. Maar misschien was het zo wel in het jaar 1813. Ik vond bepaalde scenes in het boek heerlijk om te lezen.

Quinn heeft mij wel gecharmeerd met haar historische humor. Ik heb echt genoten van het boek. Regelmatig moest ik lachen om bepaalde scenes in het boek. Maar andere gebeurtenissen in het boek waren dan weer enorm hot en pittig. Ik moet wel toegeven dat 1 scene in het boek wel een beetje raar en apart was...
~ Conclusie: ~ ☆☆☆☆ sterren.

Dit boek is echt een super aanrader zeker als je houdt van een historische roman met een vleugje romantiek en humor er in verwerkt.

Meer recensies van Sanleest