Pittig lustige roman

Sanleest 16 december 2022
Het verhaal begint met een sterke proloog van Landon. Camillia ontdekt dat Landon terug in Portland is na een ongeval. Ze is even helemaal in shock. Al snel staat ze voor zijn deur oog in oog met Landon. Alleen weet ze niet hoe ze moet reageren op hem. Ze loopt al snel weg na een kleine conversatie. Al snel gebeurt er tussen de 2 heel wat pittige momentjes. Ze dwarrelen heerlijk rond elkaar heen. Dat zorgt voor de ene scene nog wat lustiger dan de andere.

Beide hoofdpersonages groeien mee met het verhaal. Cami vond ik een veel leuker personage dan bijvoorbeeld Landon. Maar toch hebben ze heel wat chemie samen. Hoe het verhaal afloopt? Daarvoor moet je het boek even lezen. Ik mag natuurlijk niks verklappen.

Kristen Proby heeft ook in dit verhaal een pittige schrijfstijl. Over iedere scene in het boek is nagedacht. Daardoor krijg je een perfect geheel met prachtige woorden die de lezer meeneemt naar een beeldend lustig avontuur. Waar je zelf even wilt in mee spelen. Sommige scenes in het boek zijn pittiger dan andere scenes. Dat kon ik wel waarderen. Genoeg afwisseling tijdens het leven om even te kronkelen met je tenen. Ik heb genoten van dit deel en misschien jij ook wel.

~ Conclusie: ☆☆☆☆ sterren ~

Dicht bij jou, is een pittig verhaal over lust, romantiek en een paar intriges. Ik geef het boek 4 sterren omdat de cover niet zo heel leuk is. Los daar van heb ik echt genoten van het verhaal en de lustige scenes. Deel twee vond ik vele leuker dan deel 1.

Meer recensies van Sanleest