Ah weer een pareltje van Danielle Steel

Sanleest 16 december 2022
Het verhaal begint met Bernice een hardwerkende alleenstaande moeder. Ze studeert voor advocaat, voed haar zoon alleen op en werkt ook nog op een luchthaven bij de beveiliging. Onmiddellijk was ik aangetrokken tot haar personage. Het is een ijzersterk personage die opkomt voor haar zelf. Alle personages komen aanbod. Luchtpiloot Hellen neemt je mee door heen haar vliegtuig, recht de lucht in.

De personages kruisen elkaar op een aparte manier. Dat vond ik juist zo leuk.Het leuke aan dit boek is dat de personages die mee spelen in het verhaal andere levens hebben maar toch verbonden worden met elkaar door één vliegtuig. De spanning word goed opgebouwd in het boek. Iets voorbij de helft word het al snel duidelijk voor de lezer wie de dader is. Ik mag natuurlijk niet verklappen wie het is. Daar voor moet je even het boek lezen.

Je wilt gewoon weten hoe het afloopt met de passagiers en het vliegtuigpersoneel. Ik vond het persoonlijk een heel spannend boek en het einde vond ik zo mooi. Het paste gewoon perfect samen met het boek.

Danielle Steel heeft een heerlijke roman schrijfstijl waardoor je het boek gewoon wilt uit lezen. Haar beeldende woorden zorgen er voor dat je al snel meespeelt in het boek. Iedere scene is zo goed omschreven dat je niet het gevoel hebt dat je maar gewoon een boek leest. Nee dit is echt een leuk verhaal om te lezen op een vrije avond.

~ Conclusie: ☆☆☆☆☆ sterren ~

Vijf prachtige sterren. Toevallige helden is niet zomaar een boek over helden maar een ontroerende roman over moed, intriges en romantiek. Een vlot verhaal dat iedere roman liefhebber wilt lezen. Heb jij het boek al gelezen? Wat vond je er zelf van?

Meer recensies van Sanleest