Doodswind is spannend

Sanleest 02 december 2021
Het verhaal start met een nieuw avontuur voor Akiran. Door zijn gezondheid komt hij al snel terecht in een nieuw avontuur. Gelukkig kan hij zich zelf redden en komt hij samen met Tess en Tulin terecht in een kleine havenstad. Er varen geen boten meer uit door de verwoestbare kracht van Doodswind. Al snel gaat het 3 tal opzoek naar de oorzaak.

~ De 3 hoofdpersonages: ~
In dit verhaal groeien de personages dichter naar elkaar toe door hun unieke band. Ze doorstaan samen heel wat stormen en spannende scenes in dit verhaal. Daardoor geven ze wat meer om elkaar en ontstaan er ook gevoelens. De rode draad door de serie komt nu ook terug in Doodswind.

Tess is mijn favoriete personage in dit verhaal. Ze is enorm gegroeid als een sterk personage. Ik genoot ervan hoe sterk ze was in de gevecht scenes. Het zou leuk zijn moest er een boek uitkomen van Tess. Zodat we wat meer te weten komen over haar verleden.

~ Spannend: ~
Damn dit verhaal was zo spannend. Op 2 dagen uitgelezen. Ik kon het gewoon niet neerleggen. Ninja heeft een unieke vlotte schrijfstijl. Ze tovert uit haar pen fantasierijke woorden en wezens waar voor je gaat lopen. Gruwelijke wezens en een onverwacht einde zorgen voor dubbel zoveel spanning in dit boek.

~ Het einde: ~
Het einde van Doodswind was onverwacht. Van mij mocht het verhaal nog wat langer duren. In de laatste scenes gebeurde er zoveel spannende gevechten en een ongelofelijke cliffhanger naar deel 5. Ik kan niet wachten om deel 5 te lezen van “de elementen van Akiran”. Ik verwacht dat deel 5 nog gruwelijker word.

~ Conclusie: ~ ☆☆☆☆ sterren. ~
Ninja heeft een fantasierijk meesterwerk geschreven boordevol spannende, gruwelijke gebeurtenissen en mysterieuze wezens. Het boek Doodswind is een aanrader als je houdt van een fantasie verhaal met magische en pittige wezens. Dit boek krijgt van mij 4 sterren. Heb jij het boek al gelezen?

*Recensie exemplaar gekregen van Ninja Paap-Luijten. Ik recenseer het boek en schrijf hier bij mijn eerlijke mening over het boek. #gekregen

Meer recensies van Sanleest