Heerlijk boek

Sanleest 16 december 2022
De laatste kans is het 8ste deel uit de reeks Rosemary Beach en gaat verder waar een wilde gok geëindigd is. Het verhaal begint met Grant die helemaal overstuur is. Hij heeft de liefde van zijn leven weg gejaagd. Al snel probeert hij haar te vergeten door veel te werken. Maar dat lukt hem niet. Hij belt iedere avond Harlow. Na een tijdje te lezen springt het verhaal over op Harlow. Ze woont nu op de boerderij van haar broer. Ze verstopt zich daar voor de pers. Na alles wat ze heeft meegemaakt. Heb je als lezer gewoon medelijden met haar. Harlow is een interessant personage. Ze leest boeken, is slim en het favoriete kind van haar vader. Ik vind het leuk om over haar te lezen. Ze is een rustig personage dat in dit boek eindelijk voor haar zelf op komt. Ja Harlow groeit mee met het boek tot een geweldig ijzersterk hoofdpersonage.Abbi Glines heeft een heerlijke schrijfstijl. Ook dit boek las weer ontzettend vlotjes. Het verhaal bevat heel wat lustige scenes. Een paar gebeurtenissen in het boek vond ik wel een beetje onwerkelijk. Ik mag die gebeurtenissen helaas niet verklappen. Daar voor moet je het boek even lezen. Maar los daar van is het een heerlijk boek om te lezen.

~ Conclusie: ☆☆☆☆ sterren ~

De laatste kans is een heerlijk verhaal over de liefde terug winnen, lust en heel wat complotten. Ja dit boek bevat toch een paar complotten. Bij één scene in het boek begon ik te huilen. Ja de zakdoekjes mogen zeker niet ontbreken tijdens het lezen. Alleen had ik ook wat vragen bij een paar scenes. Ze kwamen een beetje onwerkelijk over. Voor mijn gevoel klopte het niet echt… Los daar van vond ik het een heerlijk vlot boek om te lezen.

Meer recensies van Sanleest