Een roman over je zelf ontdekken

Sanleest 14 februari 2022
In het verhaal Verliefd volgen we Féline tijdens het eerste studenten jaar. Ze leert tijdens een weekendje met studenten Tim kennen. Ze worden verliefd, hun relatie lijkt goed te gaan. Maar op sommige momenten in het boek heb je zoveel medelijden met Féline. Tim blijkt toch niet zo romantisch te zijn.

Door het verhaal te lezen zat ik wel met een paar vragen over Tim. Hij was eigenlijk niet zo een sterk personage maar wel een beetje apart. Ik vond het wel jammer dat ik op deze vragen geen antwoord kreeg.

Het personage Féline is heel goed uitgewerkt. Ik ergerde mij een klein beetje aan Féline. Ze komt een beetje wispelturig over. Maar naar het einde toe kreeg ik wel veel bewondering voor haar.

Marthe is een schrijver die ik nog niet kende. Ze heeft een vlotte energieke schrijfstijl. Het verhaal is goed opgebouwd in verschillende hoofdstukken. De personages zijn beeldend uitgeschreven.
Een schrijver om op je lijstje te zetten. Het boek leest zo vlot dat je het in een ruk uit leest. Ik las het uit op een paar dagen.

~ Conclusie: ☆☆☆ sterren. ~
Verliefd is een young adult verhaal dat ik maar 3 sterren kan geven. Verliefd is een psychologische roman. Een verhaal dat gaat over liefde, leugens en je zelf ontdekken. Het is een leuk verhaal om te lezen op een lees avondje.
*Recensie exemplaar gekregen van Godijn Publishing. Ik recenseer het boek Verliefd en schrijf hier bij mijn eerlijke mening over het boek. #gekregen

Meer recensies van Sanleest