Kan er uit tegenslag iets moois ontstaan?

sheila_hjv_inbooks 29 augustus 2020
Toen hij zijn vriend, en tevens teamgenoot, bij zijn vrouw in bed aantrof, wilde hij maar één ding: weg! Niet alleen bij de vrouw die hem bedroog, maar ook bij het team waar hij en die vriend samen speelden. En Zack zal zeker niet alleen gaan, zijn zoontje Jack gaat met hem mee. Voor Jack heeft hij alles over.

Dankzij haar broer Max kon ze studeren en is ze de dokter die ze nu is. Betrokken bij haar patiëntjes, onvermoeibaar in haar pogingen om ze beter te maken en gebroken als dat niet lukt. Haar werk is alles voor haar en tijd voor de liefde is er eigenlijk nooit geweest. Tot het moment dat Zack een beroep op Denise doet, en ze zijn zoontje Jack moet behandelen.

“Ik loop naar mijn slaapkamer en kleed me om. Ik doe het met een lach, wetende dat ik snel aan tafel zit met de man die mijn hart doet fladderen en de jongen die het gevangen heeft.” Natasha Madison

Niet alleen Jack verovert het hart van Denise, ook zijn vader krijgt daar al snel een plekje. Maar is de liefde tussen Zack en Denise wel bestand tegen de storm die hun relatie teweeg zal brengen?

Onvoorspelbaar van Natasha Madison maak onderdeel uit van de Soulmate serie. Alle delen samen vormen een mooi geheel, maar ze kunnen eventueel ook afzonderlijk worden gelezen.

Volgens mij heb ik, tijdens het lezen van dit vierde deel uit de Soulmate serie, een maandvoorraad aan zakdoekjes opgemaakt. Vaak door ontroering, maar soms ook door het lachen. Dit boek is een emotionele beleving, in de goede zin van het woord. Het is verdrietig, hoopvol, grappig, lief en vertederend.

Natasha Madison heeft hele fijne personages gecreëerd, waartussen ze, door de boeken heen, een onvoorwaardelijke vriendschap heeft laten ontstaan. In Onvoorspelbaar introduceert de auteur twee nieuwe hoofdpersonages die prima bij de bestaande en, voor de lezers van deze serie, bekende personages passen.

De soms verdrietige verhaallijn van Jack, en de echtscheiding van Zack, zorgen ervoor dat het geheel niet te zoetsappig wordt. Ook de onderlinge grappen van de mannen en vrouwen, en de erotische scènes, dragen bij aan een goede balans.

Onvoorspelbaar is het vierde deel uit de Soulmate serie. Een serie die, voor mijn gevoel, met elk nieuw deel mooier werd. Soulmate 4 - Onvoorspelbaar is romantisch, aandoenlijk en ontroerend. Dit prachtige verhaal krijgt 5 sterren van mij.

Meer recensies van sheila_hjv_inbooks