de veluwse verdwijning

Sissybaltissen 07 februari 2020
De veluwse verdwijning

Het debuut van bertina mulder en wat voor een..!!
Om te beginnen moet ik vermelden dat ik de kaft heel erg mooi vindt naar mijn idee had er wel een boerderij nog bij mogen staan.
Toen ik begon aan dit boek had ik nog niet echt een idee wat ik ervan moest verwachten een misdaadverhaal geïnspireerd op een opvallende rouwadvertentie onthult de omschrijving maar daar kun je nog vele kanten mee uit.
Al meteen in het boek maken we kennis met Teus en zijn vriendin babs en al vrij snel heb ik me een voorstelling van beide gemaakt dat vindt ik altijd heel fijn dan leef je je lekker in in het boek. De gebeurtenissen zijn realistisch en ook heel goed te volgen ook is het een verhaal waarvan ik denk ja is dit nu echt gebeurd of niet. Er zijn weinig boeken waarbij ik dit gevoel heb moet ik eerlijk zeggen maar bij dit boek 100% het geval.

Kortom een mooi boek een echte pageturner als ik hem even aan de kant moest leggen wou ik snel weer verder lezen want doordat het onvoorspelbaar is moest ik gewoon weten hoe het af zou lopen.
De enigste vraag waar ik mee bleef zitten is hoe kwam tante almina daar terecht dat stukje miste ik in het boek, en blijf ik nu dus aan denken dat had ik graag nog gelezen. Ik spoiler niet graag vandaar zo beknopt omschreven bertina snapt wel wat ik bedoel.

Meer recensies van Sissybaltissen