Een tussendoor thriller

Sonja Tonnis 19 januari 2023
Ik mocht dit boek lezen voor de leesclub Trillzone, waarvoor mijn dank.
Het boek gaat over Netty, Bart en hun zoon Leon. Netty voelt zich depressief en wil weg van Bart. Ze schrijft hem een emotionele afscheidsbrief en verdwijnt. Bart zet alles op alles om haar te vinden, maar ze blijkt onvindbaar te zijn. Leon die toen 4 was bij de verdwijning van zijn moeder en nu volwassen is, ontdekt wat er met zijn moeder is gebeurd. We krijgen meer te lezen over Netty zijn moeder en Bart zijn vader.
Ik had nog nooit een boek van Boris Dittrich en was nieuwsgierig naar dit boek door wat er op de cover staat, Een moeder verdwijnt, een zoon zoekt.
Het boek is verdeeld in 3 delen, die allen worden geschreven vanuit de personen Netty, Bart en Leon. Allen worden geschreven in de Ik vorm, waardoor je meer betrokken voelt met deze personen. Het is niet echt een spannende thriller, maar wel een thriller waarbij je het gevoel hebt van, ik moet doorlezen. Gaandeweg kreeg ik wel door hoe de plot zou zijn, maar ondanks dat was ik nog wel een beetje verrast. Doordat het in korte hoofdstukjes bestaat en vlot geschreven is, leest het ook makkelijk weg. Een leuk tussendoor thriller voor mij.

Meer recensies van Sonja Tonnis