Een new adult feelgood roman

Sonja Tonnis 29 september 2019
Lindsey is een beroemde actrice en ze houd wel van een pikant avontuurtje. Toch blijft het bij pikante avontuurtjes. Ze heeft een enorme muur voor zichzelf opgebouwd. Dan ontmoet ze tijdens een feestje de beroemde Nick en zonder dat zij er iets aan kan doen speelt er meer dan een avontuurtje. Er ontstaan allerlei situaties waarbij zij diep in haarzelf moet kruipen. Ze moet leren om te gaan met het heden en tevens het verleden. Is zij daartoe in staat en zal Nick daarin een rol spelen? Wat is er gebeurd dat zij zo’n muur heeft opgebouwd voor zichzelf en gaat deze langzaam maar zeker afbrokkelen?
Het is een leuke feelgood New Adult roman en als je van pikante avontuurtjes houd, kom je aan je trekken. Zelf ben ik daar geen voorstander van en lees het liefst hier snel overheen. Maar dat is persoonlijk. Qua pijn die ze voelt (daarom die muur) zou best wat dieper op ingegaan mogen worden.
Verder zit er een goed verhaal in en vind ik het zeker wel een aanrader om te gaan lezen.

Meer recensies van Sonja Tonnis